Īss organizācijas apraksts

Nosaukumi | Skaitļi | Fakti

Bayer ir dzīvības zinātņu uzņēmums ar vairāk nekā 150 gadu pieredzi, un tā galvenās darbības jomas ir saistītas ar veselības aprūpi un lauksaimniecību. Mēs izstrādājam inovatīvus produktus, kas palīdz pārvarēt mūsdienu būtiskākos izaicinājumus. Pieaugošais pasaules iedzīvotāju skaits un vidējā vecuma palielināšanās rada nepieciešamību pēc labākas medicīniskās aprūpes un spējas nodrošināt pasauli ar atbilstošu pārtikas daudzumu. Bayer uzlabo cilvēku dzīves kvalitāti, aizsargājot viņus pret slimībām, mazinot to ietekmi un nodrošinot ārstēšanu. Papildus tam mēs palīdzam pietiekamā apjomā nodrošināt augstas kvalitātes pārtikas, pārtikas piedevu un augu izcelsmes izejvielas.

Bayer pētnieciskās aktivitātes ir balstītas uz padziļinātām zināšanām par bioķīmiskajiem procesiem, kas norisinās dzīvos organismos. Šīs zināšanas mums palīdz izstrādāt jaunas molekulas, kuru izmantošana inovatīvos produktos un risinājumos uzlabo cilvēku, dzīvnieku un augu veselību.

 

Bayer mērķis ir sasniegt un saglabāt vadošās pozīcijas mūsu svarīgākajās nozarēs, tādējādi radot vērtību mūsu klientiem, darbiniekiem un sabiedrībai. Mūsu stratēģija ir orientēta uz iespēju atrisināt lielākos izaicinājumus, ar kuriem šodien saskaras cilvēce, un, teicami paveicot šo uzdevumu, mēs stiprinām uzņēmuma izaugsmes potenciālu.

 

Mūsu darbība balstās uz ilgtspējīgas attīstības principiem, ievērojot korporatīvo sociālo un ētisko atbildību, tajā pašā laikā ņemot vērā arī visu iesaistīto sabiedrības pušu intereses. Darbiniekiem, kuri rada inovatīvus risinājumus, Bayer tiek nodrošinātas lieliskas pašrealizācijas un karjeras iespējas

Fokuss uz dzīvības zinātnēm

Ekonomiski un juridiski no Bayer atdalot MaterialScience struktūrvienību, kas tagad darbojas kā atsevišķs uzņēmums ar nosaukumu Covestro, Bayer turpina attīstīties tikai kā dzīvības zinātņu uzņēmums. Tas atspoguļojas arī Bayer korporatīvās struktūras izmaiņās - no 2016. gada 1. janvāra uzņēmums darbojas trīs virzienos: farmācija, cilvēku veselība un augu veselība. Kā atsevišķs darbības segments ir izdalīta dzīvnieku veselības joma, kas funkcionāli ir pakļauta augu veselības nodaļai.

Bayer struktūrā ietilpstošie dzīvības zinātņu uzņēmumi ieņem vadošās lomas uz inovāciju virzītos, augošos tirgos. Kopā tie veido stipru, pievilcīgu un līdzsvarotu piedāvājuma portfeli, kas ir izturīgs pret pieprasījuma un iespējamo risku svārstībām. 

Organizācijas struktūra


                                                                                                                                       * iepriekš Bayer MaterialScience

Uzņēmuma struktūrvienības un to atbildība


 
Bayer farmācijas nodaļa Pharmaceuticals nodarbojas ar recepšu zāļu izstrādi, galvenokārt kardioloģijā un ginekoloģijā, kā arī īpašiem terapijas līdzekļiem onkoloģijas, hematoloģijas un oftalmoloģijas jomās. Šeit ietilpst arī radioloģijas segments, kas nodarbojas ar diagnostiskās attēlveidošanas aprīkojuma, kā arī tam nepieciešamo kontrastvielu tirdzniecību.

Bayer veselības aprūpes produktu nodaļa Consumer Health galvenokārt nodarbojas ar bezrecepšu zāļu un ķermeņa kopšanas līdzekļu ražošanu un tirdzniecību. Šo produktu klāsts ietver dažādus izstrādājumus dermatoloģijas, uztura bagātinātāju, pretsāpju, kuņģa-zarnu trakta, alerģiju, saaukstēšanās un gripas, pēdu aprūpes, saules aizsardzības un kardiovaskulārā riska profilakses kategorijās, to starpā ir arī visā pasaulē zināmi zīmoli, piemēram, Claritin™, Aspirin™, Aleve™, Bepanthen™/Bepanthol™, Canesten™, Dr. Scholl’s™ un Coppertone™. 








Bayer augu veselības nodaļa Crop Science nodarbojas ar augu aizsardzības un nelauksaimniecības kaitēkļu apkarošanas līdzekļu izstrādi. Tās rīcībā ir plašs piedāvājums ar augstvērtīgām sēklām, kā arī inovatīviem ķīmiskajiem un bioloģiskajiem kaitēkļu apkarošanas risinājumiem un saistītiem servisa pakalpojumiem modernai un ilgtspējīgai industriālajai lauksaimniecībai, kā arī produkti kaitēkļu apkarošanai dzīvojamo māju, piemājas dārziņu un mežkopības segmentos

 

 

Izstrādājumus, kas paredzēti mājdzīvnieku un mājlopu aprūpei, nodrošina dzīvnieku veselības nodaļa Animal Health, kas Bayer organizācijas struktūrā iekļaujas Crop Science sastāvā.

Servisa funkcijas


Bayer struktūrvienības Corporate Functions un Bayer Business Services darbojas kā grupas mēroga kompetences centri, nodrošinot uzņēmuma atbalsta procesus.

 

Currenta ir servisa uzņēmums, kas ir atbildīgs par Chempark centru pārvaldību un vadību Leverkūzenā, Dormagenā un Krefeldā-Uerdingenā


Covestro (iepriekš Bayer Material Science) ir vadošais augsto tehnoloģiju polimēru materiālu piegādātājs, kas izstrādā inovatīvus produktu risinājumus plašam ikdienas lietojumu klāstam.

Korporatīvā pārvaldība

Bayer piekopj dubultās pārvaldības sistēmu, kas sastāv no sekojošām daļām:

  • Vadības padome: astoņi biedri un priekšsēdētājs: Verners Baumans (Werner Baumann).
  • Uzraudzības padome: 20 biedri, priekšsēdētājs: Verners Venings (Werner Wenning).

Produkti

Ar mūsu izstrādājumiem cenšamies rast risinājumus virknei mūsdienu lielāko izaicinājumu. Strauji augošajai un novecojošajai pasaules iedzīvotāju populācijai ir nepieciešama uzlabota medicīniskā aprūpe un atbilstoša pārtikas piegāde. Bayer uzlabo cilvēku dzīves kvalitāti, sniedzot iespēju profilaktiski novērst, mazināt un ārstēt slimības. Mēs palīdzam nodrošināt uzticamu augstas kvalitātes pārtikas, dzīvnieku barības un no augiem izgatavotu jēlmateriālu pieejamību.

Pieprasītākie Bayer produkti:

  • farmācijas jomā: Xarelto™, Kogenate™, Betaferon™/Betaseron™, Mirena zāļu saime, Nexavar™;
  • lauksaimniecības jomā: Confidor™/Gaucho™, Nativo™ zāļu saime, Nunhems™, Basta™/Liberty™, Prosaro™ zāļu saime.

Atrašanās vietas

Bayer grupu veido aptuveni 302 konsolidēti uzņēmumi** 75 valstīs visā pasaulē. Globālā mītne atrodas Leverkūzenā, Vācijā.

** Pilnībā konsolidēti apakšuzņēmumi (kopš 2014. gada 31. decembra)

 

Darbaspēks 

Bayer biznesa veiksmes pamatā galvenokārt ir mūsu darbinieku zināšanas, prasmes un uzcītība, kas kopā veido spēju radīt inovatīvus produktus un nepārtraukti attīstīties, nodrošinot Bayer pasaules klases inovāciju uzņēmuma statusu. To reprezentē arī Bayer jaunais darba devēja zīmols: „Passion to innovate | Power to change”, paskaidrojot, ko Bayer sagaida no saviem darbiniekiem un ko uzņēmums var viņiem piedāvāt. Šis ir veids, kā Bayer esošajiem un potenciālajiem darbiniekiem skaidro uzņēmuma misiju „Bayer: Zinātne labākai dzīvei”.

 

2015. gada 30. septembrī Bayer Group visā pasaulē bija 102 168 darbinieki. Personāla izdevumi 2014. gadā pieauga no aptuveni 9,4 milj. EUR līdz vairāk nekā 9,8 milj. EUR.

Ziemeļamerika 13 383
7685 vīrieši
5698 sievietes

Latīņamerika/Āfrika/Vidējie Austrumi 15 988
9881 vīrietis
6107 sievietes

Eiropa 47 660
28 372 vīrieši
19 288 sievietes

Āzija/Klusā okeāna reģions 25 136
15 642 vīrieši
9494 sievietes

Dati uz 2015. gada 30. septembri; bez Covestro (iepriekš MaterialScience)

Bayer akcijas

  • Iekļautas gandrīz visos lielākajos akciju indeksos
  • Tirgo visās Vācijas akciju tirdzniecības vietās
  • Dividendes par akciju: 2,25 EUR (2014.)

Akciju sadalījums pa darbības virzieniem, 2014. gads:

 

(Dati uz 2014. gada 31. decembri)

 

13.07.2016  Copyright © Bayer Nordic
http://www.bayer.com

Dalīties

aizvērt ×